piątek, 13 lipca 2012

Jonalina chce mnie poznać

Ależ mam wzięcie - tym razem dostałem maila od Jonaliny i to po Polsku! (nieudolnie przetłumaczony przez translator, ale co tam). Jak w poprzednim przypadku odpiszę i zobaczę co chcą ode mnie wyciągnąć.

Nadawca:  jonalina_dorka@yahoo.com

Witaj drogi przyjacielu, jak się masz? Mam nadzieję, że dobrze. mam na imię panna Jonalina i jestem w poszukiwaniu przyjaciół i pomyślałem, że moglibyśmy być. Przeglądam właśnie profilu przyjaciół tu i miałem okazję również zobaczyć swój profil gdzie znalazłem swój adres kontaktowy i chcę wiedzieć więcej o tobie. Nie wierzę w wieku i odległości jako bariery w relacji bo nie z nich naprawdę ważne, jak długo istnieje zobowiązanie między dwiema stronami, które dotyczyły. Tak jak mówiłem mój drogi przyjacielu, że chciałbym wiedzieć więcej o Tobie proszę daj mi tę prośbę i obiecuję dać z siebie wszystko, aby zbudować przyjaźń z tobą. Czekając na odpowiedź,
Jonalina.


Hello dear friend, how are you? i hope well. my name is Miss Jonalina and i am in search of friends and i thought we could be one. I was browsing through profile of friends here and i had the opportunity to also view your profile where i found your contact email address and i want to know more of you. I do not believe in the age and distance as a barrier in a relationship because non of them really matter as long  as there is a commitment between the two parties that involved. Like i said my dear friend, that i would love to know more about you please grant me this request and i promise to do my best to build a friendship with you. Waiting for a responds,
Jonalina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz