wtorek, 10 lipca 2012

Bełkotu ciąg dalszy

Nadawca: rebecca_williams1@fastmail.fm

Darowizna od pani Rebecca Williams.
BP [38 Rue Des Martyrs Cocody
Abidżan, Wybrzeże Kości Słoniowej.
 
DEAREST Bożym

Jestem wyżej wymieniona osoba z Kuwejtu. Jestem żonaty z Davidem Williamsem. który pracował z ambasady Kuwejtu w Wybrzeżu Kości Słoniowej na dziewięć lat przed śmiercią w 2004 roku. Byliśmy małżeństwem od jedenastu lat bez dziecka. Zmarł po krótkiej chorobie, która trwała zaledwie cztery dni.

Przed śmiercią oboje na nowo narodzić chrześcijaninem. Po jego śmierci postanowiłem nie ożenić lub dostać dziecko poza moim domu małżeńskich, które Biblia jest przeciw. Kiedy mój mąż żyje on złożony sumę dolary 2.5 mln (dwa miliony pięćset tysięcy dolarów) w banku tutaj w Abidżanie na koncie przejściowym.

Obecnie fundusz jest nadal w banku. Ostatnio, mój lekarz powiedział mi, że mam poważnie chorobę, która jest problemem raka. Jeden, który mnie niepokoi najbardziej, to mój skok na wypadek choroby. Znając mój stan postanowiłem darować tego funduszu do kościoła lub osoby, które wykorzystają te pieniądze na sposób zamierzam pouczać dokumencie. Chcę kościół, który będzie korzystał z tego funduszu do domów dziecka, wdowy, propagowanie słowa Bożego i wysiłku, że dom Boży jest zachowana.

Biblia się nam zrozumieć, że błogosławiony jest ręka, która daje. Wziąłem tę decyzję, bo nie ma żadnego dziecka, które będą dziedziczyć te pieniądze i moja rodzina męża nie są chrześcijanami i nie chcę mojego męża starań, aby być używane przez niewiernych. Nie chcę sytuacji, w której pieniądze te zostaną wykorzystane w sposób bezbożny. Dlatego jestem podjęcia takiej decyzji. Nie boję się śmierci, stąd wiem, dokąd idę. Wiem, że mam zamiar być na łonie Pana.

Exodus 14 vs 14 mówi, że Pan będzie walczył moim przypadku i trzymam mój pokój.
Nie potrzebuję żadnej komunikacji telefonicznej w tej kwestii z powodu mojego zdrowia stąd obecność mojego męża krewnych jest wokół mnie zawsze nie chcę, by wiedzieli o tym rozwoju. Z Bogiem wszystkie rzeczy są możliwe. Jak tylko otrzymamy odpowiedź dam ci kontakt z bankiem tutaj w Abidżanie. Pragnę cię i kościół zawsze modlić się za mną, bo Pan jest moim pasterzem. Moje szczęście jest to, że żyłem życiem godnym chrześcijaninem. Kto, że chce służyć Panu musi służyć Mu w duchu i prawdzie. Proszę zawsze modlitwą przez całe swoje życie.

Wszelkie opóźnienia w odpowiedzi dadzą mi pokój w zaopatrywaniu innego kościoła lub osobę do tego samego celu. Proszę mnie zapewnić, że będzie działać odpowiednio jak stwierdziłem w niniejszym dokumencie. Nadzieję, że otrzymamy odpowiedź.
Wyślij mi następujące informacje jak na poniżej.

Wasze imiona i nazwiska .....
Adres ....
Wiek ......
Zawód .....
zdjęcie ............

Nadal błogosławił w Panu.
Wasz w Chrystusie,
Pani Rebecca Williams.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz