środa, 27 marca 2013

Mail od: allama09@zipmail.com.br

Nadawca: allama09@zipmail.com.br

Prezent od pani Allama Akbar N38 Rue Des Martyrs Cocody Abidżan, Wybrzeże Kości Słoniowej. Umiłowani Skontaktuj się ze mną w sprawie tej (adres e mail (allama01akbar@yahoo.co.jp)

Jestem panią Allama Akbar z Pakistanu matka dwóch córek i jestem żoną pana Muhammad Hussain Akbar, który pracował z
Pakistan ambasada w Wybrzeżu Kości Słoniowej, na dziewięć lat przed śmiercią ostatniego year.We byli małżeństwem przez dziewiętnaście lat, dwoje dzieci i Safiatu Allimata ale niestety gdzie zarówno udział w zachorowalności katastrofy samolotu wraz z tam ojca. Później śmierć mojego męża i moje dwie córki, i nie zdecydowała się ożenić.

Kiedy mój mąż żyje on złożony sumę US $ 3.5million dolarów w banku tutaj w Abidżanie Wybrzeża Kości Słoniowej. Obecnie te pieniądze jest jeszcze w banku, Ostatnio, mój lekarz powiedział mi, że nie będzie trwał przez najbliższe osiem miesięcy z powodu problemu raka. T en, który mnie niepokoi najbardziej, to mój skok na wypadek choroby. Znając mój stan postanowiłem darować tego funduszu do osoby lub organizacji, która wykorzystają te pieniądze drogę będę polecić tutaj.

Chcę ten fundusz być wykorzystanie do domów dziecka, wdów, szkół i propagujących przesłanie miłości do całej ludzkości. Wziąłem tę decyzję, bo nie ma żadnego dziecka, że ​​będzie dziedziczyć te pieniądze, bo tylko dwie córki które zginęło w katastrofie samolotu, żeby Bóg, bądź miłościw mnie i zaakceptować moją duszę. Moi krewni męża są samolubni, odmawiają rozpowszechniania do organizacji charytatywnej pewną sumę pieniędzy, co mój mąż dał im do miłości przed tym incedence, nie chcę sytuacji, gdy środki te zostaną użyte w bezbożnym sposób. Dlatego biorę tę decyzję. Nie boję się śmierci, więc wiem, gdzie idę.

Wiem, że Bóg będzie walczył moim przypadku i trzymam mój pokój. Nie potrzebuję żadnego zawiadomienia telefonicznego w tym zakresie ze względu na moje zdrowie stąd obecność krewnych męża wokół mnie zawsze. Nie chcę, by wiedzieli o tym rozwoju. Z Bogiem wszystkie rzeczy są możliwe. Jak tylko otrzymam odpowiedź dam ci kontakt Banku tutaj w Abidżanie Wybrzeża Kości Słoniowej. Będę również wystawić list organ, który będzie udowodnić, że obecny beneficjentem tego funduszu. Chcę, żebyś zawsze modlić się za mnie. Moje szczęście, że żyłem w sposób godny naśladowania. Proszę zawsze modlitwą przez całe swoje życie. Kontakt do mnie na ten adres e mail (allama01akbar@yahoo.co.jp) każda zwłoka w odpowiedzi da mi pokój w zaopatrywaniu inną osobę lub organizację, w tym samym celu. Proszę mnie zapewnić, że będą działać odpowiednio jak powiedziałem tutaj.

Nadzieję otrzymać odpowiedź.

Niech cię Bóg błogosławi
Pani Allama Akbar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz