piątek, 9 listopada 2012

Mail od mariamkenneth@fastmail.fm

Nadawca: mariamkenneth@fastmail.fm

Donata de doamna Mariam Kenneth
BP [38 Rue Des Martyrs Cocody
Abidjan, Coasta de Fildeș.

Draga Dumnezeu
Sunt persoana de mai sus numit din Kuweit. Eu sunt soția lui Petru Kenneth, care a lucrat cu ambasada Kuweit, în Coasta de Fildeș de nouă ani înainte de moartea sa în 2004. Am fost căsătoriți timp de unsprezece ani, fără un copil. A murit după o boală scurtă care a durat doar patru zile.
Înainte de moartea lui ne-am născut din nou crestin. După moartea lui am decis să nu se căsătorească sau pentru a obține un copil în afara casa mea matrimonial Care este împotriva Bibliei. Când soțul meu a fost în viață am depus suma intre $ 2. 5 milioane (2500000 de dolari), într-o bancă aici, în Abidjan, în contul suspans.
În prezent, fondul este încă în bancă. Recent, doctorul meu mi-a spus că eu sunt serios o boala care este problema de cancer. Una care ma deranjeaza este boala mea accident vascular cerebral MAI. Știind starea mea am decis să doneze acestui fond la biserică sau persoanele care folosesc acest clasament modul în care am de gând să învețe acest document. Vreau să folosesc această biserică care va finanța pentru orfelinate, văduve, înmulțire cuvântul lui Dumnezeu și efort, cu casa lui Dumnezeu este menținută.

Biblia am înțeles că binecuvântat este mâna care dă. Am luat această decizie pentru că nu au nici un copil va moșteni că acești bani și familia soțului meu nu sunt creștini și nu vreau efortul soțului meu de a fi utilizate de către necredincioși. Nu vreau o situație în care banii vor fi utilizate în mod păcătos. Acesta este motivul pentru am lua această decizie. Nu vă temeți de moarte, prin urmare, eu știu unde mă duc. Știu că am de gând să fie în sânul Domnului. Exodul 14 VS 14 spune că Domnul va lupta cazul meu si am trebuie să dețină pacea mea.
Nu are nevoie de nici o comunicare telefonica În această privință, din cauza sănătății mele, prin urmare, prezența rudelor soțului meu în jurul meu întotdeauna este nu vreau ca ei să știe despre această evoluție. Cu Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile. De îndată ce voi primi răspunsul dumneavoastră vă voi da contacta banca aici, în Abidjan. Vă doresc și biserică să se roage întotdeauna pentru mine, pentru că Domnul e păstorul meu. Fericirea mea este că am trăit o viață demnă de un creștin. Cine vrea să slujească Domnului trebuie să-l slujească în spirit și în adevăr. Vă rugăm să fie întotdeauna în rugăciune pe tot parcursul vieții sale.
Răspunde-mi pentru mai multe informatii despre, în răspunsul său, dă-mi cameră din sourcing-o altă biserică sau persoană în același scop. Vă rugăm să-mi Asigurarea că ne va acționa în consecință după cum am afirmat AICI. Sper că veți obține răspunsul.

Trimite-mi următoarele informații de mai jos.
Numele și prenumele ...........................
Adresa ..........................................
Varsta ................................................. ...
Profesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz