sobota, 23 czerwca 2012

Spadek z Wybrzeża Kości Słoniowej

Umierająca na raka dewotka z Wybrzeża Kości Słoniowej chce mi przekazać 2 500 000 dolarów. Treść maila wzruszająca.


Nadawca: ruthhamson@yahoo.com

Darowizna od pani Ruth Hamson.
BP [38 Rue Des Martyrs Cocody
Abidzan, Wybrzeze Kosci Sloniowej.

DEAREST Bozym
Jestem wyzej wymieniona osoba z Kuwejtu. Jestem zonaty z panem MATEUSZA HAMSON. który pracowal z ambasady Kuwejtu w Wybrzezu Kosci Sloniowej na dziewiec lat przed smiercia w 2004 roku. Bylismy malzenstwem od jedenastu lat bez dziecka. Zmarl po krótkiej chorobie, która trwala zaledwie cztery dni.

Przed smiercia oboje na nowo narodzic chrzescijaninem. Po jego smierci postanowilem nie ozenic lub dostac dziecko poza moim domu malzenskich, które Biblia jest przeciw. Kiedy mój maz zyje on zlozony sume 2 dolary. 5 mln (dwa miliony piecset tysiecy dolarów) w banku tutaj w Abidzanie na koncie przejsciowym.

Obecnie fundusz jest nadal w banku. Ostatnio, mój lekarz powiedzial mi, ze mam powaznie chorobe, która jest problemem raka. Jeden, który mnie niepokoi najbardziej, to mój skok na wypadek choroby. Znajac mój stan postanowilem darowac tego funduszu do kosciola lub osoby, które wykorzystaja te pieniadze na sposób zamierzam pouczac dokumencie. Chce kosciól, który bedzie korzystal z tego funduszu do domów dziecka, wdowy, propagowanie slowa Bozego i wysilku, ze dom Bozy jest zachowana.
Biblia sie nam zrozumiec, ze blogoslawiony jest reka, która daje. Wzialem te decyzje, bo nie ma zadnego dziecka, które beda dziedziczyc te pieniadze i moja rodzina meza nie sa chrzescijanami i nie chce mojego meza staran, aby byc uzywane przez niewiernych. Nie chce sytuacji, w której pieniadze te zostana wykorzystane w sposób bezbozny. Dlatego jestem podjecia takiej decyzji. Nie boje sie smierci, stad wiem, dokad ide. Wiem, ze mam zamiar byc na lonie Pana.

Exodus 14 vs 14 mówi, ze Pan bedzie walczyl moim przypadku i trzymam mój pokój.
Nie potrzebuje zadnej komunikacji telefonicznej w tej kwestii z powodu mojego zdrowia stad obecnosc mojego meza krewnych jest wokól mnie zawsze nie chce, by wiedzieli o tym rozwoju. Z Bogiem wszystkie rzeczy sa mozliwe. Jak tylko otrzymamy odpowiedz dam ci kontakt z bankiem tutaj w Abidzanie. Pragne cie i kosciól zawsze modlic sie za mna, bo Pan jest moim pasterzem. Moje szczescie jest to, ze zylem zyciem godnym chrzescijaninem. Kto, ze chce sluzyc Panu musi sluzyc Mu w duchu i prawdzie. Prosze zawsze modlitwa przez cale swoje zycie.

Wszelkie opóznienia w odpowiedzi dadza mi pokój w zaopatrywaniu innego kosciola lub osobe do tego samego celu. Prosze mnie zapewnic, ze bedzie dzialac odpowiednio jak stwierdzilem w niniejszym dokumencie. Nadzieje, ze otrzymamy odpowiedz.
Wyslij mi nastepujace informacje jak na ponizej.

Wasze imiona i nazwiska .....
Adres ....
Wiek ......
Zawód .....
zdjecie ............

Nadal blogoslawil w Panu.
Wasz w Chrystusie,
Pani Ruth Hamson.

2 komentarze: